Senaste Inlägg

Ny blogg, nytt liv, en ny oscar? hmm..

Jaha hejsan alla läsare, då har man skaffat en ny blogg, tack vare lille sara;P tack tack:P
Hur mycket har förendrats sen min gamla blogg ( som jag glömde bort mitt lösenord på (A) )?
Jaani jag vet inte själv, jag har blivit 18 år, jag är singel:D :P och jaa man har blivit vuxen och annat har ju hänt med, men de är nog inget jag ska skriva här! Men man kan ju säga att man har s.k skaffat sej ett nytt liv, men ändå fortsätter på de gamla, jag har förendrats kan man kanske säga, och det är på ett bra vis:) Och det känns bra, man har lättare för att leva och se på saker och ting!
Jag är som ny, jag har förändrat saker och ting om mej själv, i mej själv! Saker i min omgivning, lixom allt. Allt känns så bra, men ändå jobbigt, men man har lixom fått krafter och ork till att klara av de som är jobbigt, men som igentligen inte är jobbigt, komplicerat? jo jag vet.. jag är komplicerad.. De så jag är.. jupp jupp:)
jaja nu ska jag plugga på körkortet, hat så bra pajkar o flickor så hörs vi nån annan dag, pöss heeeej!

2 Kommentarer

Postat av: Elin :) den 2010-06-13 @ 18:26:49
http://ninniedh.webblogg.se/

Nu har jag varit duktig å checkat in din nya blogg ;) Niiiiice måste jag säga! (Y)

Postat av: Oscar den 2010-06-14 @ 18:06:16

Duktig idio... eeeh flicka x)

Lägg nu till denna sidan på din blogg o ta bort den andra gamla skiten:P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback