Senaste Inlägg

En liten uppdatering på Oscars blogg - BEHÖVLIG

Oscar är som vanligt alltid lika seg på att uppdatera bloggen..
Han hade tänkt att göra det idag, men han skulle inte hinna.
Så därför gör jag det åt honom =)

Just nu är Oscar ute å kör bil, å pratar i telefon å skriver sms samtidigt..
Inte bra :P
Dessutom får han möte, jag vet inte om det går så bra för honom?
Å nu säger han att han kommer att ta sönder bilen ikväll, hm..
Jag tror att vi ska ta bilnycklarna ifrån honom?

Bra att han säger att han är trög. ;)
Det stämmer verkligen in på honom.
Trög-Oscar =D

Nu säger Oscar att han inte kan backa oxå, bra att han har körkort då?

Just det, de har han heller inte skrivit här att han har fått..
Men Oscar har körkort, så akta er på vägarna runt om och i Värnamo ;)

Nu har jag sagt mitt för idag.
Puss å hej ;P
Å jag ska tvinga Oscar att skriva själv någon dag snart :P

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback