Senaste Inlägg

Fredag!

Nu är de fredag :P haha! Nu ska jag snart sova tror jag, ska upp tidigt imon! Ska först till skolan o hämta papper, sen ska jag besikta om bilen, sen kommer sara imon med :O Möe o göra nu! 
Sen ska vi troligen grilla på kvällen med ANTONEEEEE, ska bli skojsigt :) Hoppas bilen går igenom imon, för då går han ett år till, vilket ingen trodde att den skulle göra, haha! :) Har lagat lite rost på den och fixat bromsarna bak på den och bytt styred på den :) Inte så knåpigt :P 
Annars i helgen så kanske de blir rally på lördag, dackefejden, ska bli kul om vi nu åker dit för de ska troligen bli massa regn, och isf är de inte alls lika intressant längre o åka dit!
På måndag börjar jag sommarjobba med, ska bli skönt o få komma igång igen och få tjäna lite pengar :) 
Annars är allt lungt, har nyligen tagit stundenten och så med, så nu letar jag jobb för fullt, måste få tag på ett snart! Måste ha nått efter sommarjobbet! Men men, de kommer la det med :) 

Nu ska jag sova, godnatt och sov tråkigt ;P

1 Kommentarer

Postat av: Sara den 2012-08-06 @ 21:10:41
http://saramiriamlindsmyr.blogspot.com

Älskling, dags att uppdatera lite nu igen va? ;) pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback