Senaste Inlägg

Elin är bäst:D:P

Igår va elin bäst, bara bäst lixom, hon va så bäst så hon hade fått en puss om hon hade varit i närheten asså xD
Min mobil har gått sönder, precis samma fel som på saras mobil xD Så jag tänkte lämna in den igår, MEN hittade inte kvittot på försäkringen på den och garantin, jag letade o letade, jag pratade ju med elin samtidigt med, och sen sa hon, kolla i din låda om de inte ligger där, och jag började rota där o grejja o ha mej, och tillslut så hittade jag den där, i en påse, elin har aldrig varit hemma hos mej, men så hitta hon bättre än mej, hon är ju bara för bäst asså :P
Så jaa, jag berättade för elin några ggr hur bäst hon var xD
Sen så gjorde adam en sjysst grej igår, han gjorde sms signaler som handlade om mej, hahah den pajken är ju för rolig asså:D Träffade anton och joel igår, hahaha TURBO TUTTE!!! hahah joel är ju för skön xD Sen åkte vi o sladdade med Ragga daniel, de va nice:D 
Joel hade även nått roligt rally spel hemma hos sej och sen hade han byggt ihop ett säte med ratt och växelspak som vi spelade rallyspelet med, gaaale va kul asså:D 
Daniel spelade han oxå, han är nästan lika bra i verkligheten som han är i spelet på att köra, sjuukt:P 
Sen åkte daniel till sin sogga i byarum, och jag körde hem anton och sen åkte jag hem till mej o pratade med självaste bästa elin edh:D Sen råkade jag somna XD 
Idag är oscar sjuk, men har ett prima humör iaf, de är bra:D
Nu ska jag inte skriva mer, hat så bra, HEEJ:D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback