Senaste Inlägg

Hm..

Hallå där, det är Sara som skriver, igen..

Denhär gången tänkte jag utföra ett experiment! Experimentet går ut på att skriva ett inlägg och se hur lång tid det dröjer innan Oscar märker att hans blogg är uppdaterad. Kul eller inte, det avgör ni själva. Jag gör det mest för att få fram min poäng, den här bloggen uppdateras allt för sällan, SPECIELLT av bloggens innehavare själv ;)

I övrigt så önskar jag er alla en fantastiskt bra dag! :)


Sommarkväll i Tånnö 2010.
Hoppas det blir en lika fin sommar 2011 :)

2 Kommentarer

Postat av: Elin den 2011-03-29 @ 12:23:52
http://ninniedh.webblogg.se/

Helt rätt Sara! Han uppdaterar allt för sällan själv..

Hah fast de har jag oxå varit dålig på att göra den senaste tiden iofs.. :P

Postat av: Kalle den 2011-07-17 @ 14:01:53

Snygg bild kan inte vara du Oskar som tagit den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback