Senaste Inlägg

Skruva skruva, BLIR MEGA SKITIG!!!

haaalllo:P 
Idag har varit en sktig dag xD Jag har skruvat med en volvo 855a hela dagen idag, spänna handbromsvajer, byta bromsbelägg, satt dit nya bromsklossar och bytt bromsskydd! Gale så skitig jag blev, hela ansiktet blev ju svart xD
Annars ha de la inte hänt så mycket, ikväll blir de att åka o sladda med Daniel the rager xD Vi va även ute igår, då gick de bara fort, 130 i skogen, de är lite rallystuk i pajken:D Vi jagade även både älg och hare:P Vi körde fast och skruvade avgassystem med mitt ute i skogen xD haha, osså skyller han på mej att de är mitt fel, och att jag lurade ut han på den skogsvägen, och sen flinar han xD hahah xD


Hahaha jag sa en grej till elin igår med föresten, hahah och givetvis så misstolkade hon det, jag sa " Jag ska inte ligga på henne" 
HAHA elin tänkte snusk direkt:O Hon är extremt snuskig av sej när hon är trött xD hahah;D

Nu ska jag byta om o sen åka till stan, haj haj!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback