Senaste Inlägg

En uppdatering, från oscar!!:O

Jag, oscar josefsson, ska skriva blogg nu ikväll:P
Va ska man skriva här då? Inte vet jag.
Tjaa jo, jag va i skolan härom dagen, och då på en lektion så tog min lärare ut mej ur klassrummet och började prata med mej, fick veta lite saker som han hade märkt på mej, som faktiskt va sant, men som jag inte hade insett själv, han hade så rätt om de han sa, och han hade så rätt om va jag måste göra, men de är inte så lätt:(
Usch, varför ska jag ha de så? Föresten:O tänk om de blir som han säger...? Inte ba isf:S


Förövrigt så har jag två bilder på sara som bara måste visas,
Detta är en annan version av sara då va:P












Haha sara har blivit en bondlurk, SNYYYYYYYYYYYYYYYYGGT:D

Nu ska vi se hur lång tid de tar innan hon ser detta XD ska bli kuul xD
Aja hej svejs lingon fejs:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback