Senaste Inlägg

Allmänna kramdagen :D

Hej!

På Oscars begäran ska jag nu uppdatera hans blogg igen..
Vet inte varför egentligen?
Men han tycker väl att de är kul när jag gör det ^^

Han måste bli bättre på det själv, men vet inte vad man ska locka med för att han ska sätta sig å skriva?

Får hitta på något bra helt enkelt ;)

Idag läste jag på mjölkpaketet att man mår bra av att kramas.
Man ska kramas minst fyra gånger om dagen :P
å kramas man 12 gånger per dag, så mår man superbra xD
Hahah de va lite roligt, men iofs tror jag de stämmer?
De är alltid mysigt att få en kram, å man mår ju lite bättre oxå =)

MER KRAMAR TILL MÄNSKLIGHETEN!
Så säger vi! ;)
Vi borde införa en allmänna kramdagen, när man går runt å kramar alla man träffar?
Är inte de en bra idé? ;P

Fundera på det ni ;)
Puss

1 Kommentarer

Postat av: sara den 2011-02-10 @ 21:12:52
http://saramiriamlindsmyr.blogg.se/

UNDERBAR idé! I löv it! men då ska man ju se till att det finns nåt folk man kan krama också^^ jag får skaffa mig ett gosedjur helt enkelt x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback