Senaste Inlägg

En kul helg:)

Chacha:)
Tänkte skriva ett litet inlägg tänkte jag:) Ska väll börja med fredagen då:)
Fredagen började med att man steg upp tidigt för att åka o jobba, och jag skulle vara ensam o jobba denna dag, eller ja, jag skulle va ensam till middag ungefär, för sen kom sara och höll mej sällskap tills jag slutade:P
Sen när jag hade slutat då så åkte vi ner på stan för vi skulle köpa en present åt min syster som fyllde år på söndagen, efter lite tittande och stönkande så köpte vi bad ring, bad boll och nått till va de nu va, men iaf huvudsaken va ju att de va hello kitty på den, de älskar ju min syrra xD
Sen iaf, så åkte vi till skrevet och träffade Amanda och coffe där så vi satt o tjötade lite med dom ett tag, sen skulle vi åka o äta, och då följde Coffe och Amanda med, det blev pizza på Hornaryd, eller jaa det blev kebbabrulle för oss alla fyra:P
Sen åkte jag och sara hem, vi skulle göra oss lite iordning och så för vi skulle åka till Micke och Anton, dom va hemma hos Anton och höll på med hans orm.
Sen tog vi Antons jeep och åkte en sväng till stan och åkte runt lite, hände inte så mycket, det va lite folk vid skrevet, och vi fick test köra en saab som stog där, turbo och massa finneser va på den, de va ett himla tryck i den iaf, jag o sara och micke åkte, och micke körde, han är ju gla i att trycka på gasen lite så jaa de gick lite fort, vi skulle racea mot en mercedes tror jag de va, men där hade vi ingen chans, den bara blåste ifrån oss;P
Sen hände de inte så mycket mer den kvällen, vi åkte hem till Anton och pratade en stund, sen åkte jag o sara hem för att lägga oss, vi skulle ju upp tidigt på lördagen för vi skulle ju på rally, så på lördagen va vi i Ingelsta på rally då, Micke skulle åka och vara kartläsare, och jag o sara skulle titta och filma.
Så skulle jag o sara åka till strecka 5, och haha på vägen dit va ju lite rolig;P "rävhåla" "väg 153.88" haha och när vi skulle svänga in på en grusväg som gick till dit vi skulle åka, så såg vi inte riktigt va de stog på en skyllt men körde in där ändå,
Jag- Vad stog de på skyllten?
Sara- Jag såg inte, men det stog nått med näs..
Jag- Men ska vi in här då?
Sara- Jag vet inte
Jag- Men ska vi inte vända o kolla va de stog på skyllten?
Sara- Ääääsch, skit i de, vi åker här så får vi se.

hahaha, som sagt jag o sara va lite trötta:P
När vi kom fram dit vi skulle, så började det regna, så vi satt kvar i bilen och tittade på stefan och krister som jag hade i min mobiltelefon, sen somnade jag, sen tror jag sara somnade en sväng oxå. Sen åkte vi tillbaka till starten och hämtade upp micke, sen åkte vi åt kebbab:P Sen åkte vi hem, vi släppte av micke hemma hos han, sen åkte jag o sara hem till mej för vi skulle duscha och lite så, för vi skulle åka ut en sväng på kvällen, så vi gjorde oss klara o så sen åkte vi in till stan och mötte upp Micke och Anton, så hoppade vi över i deras bil och åkte runt i värnamo. Sara test körde Antons bil med, efter lite tjat så;)Sen Åkte Anton och micke o släppte av oss vid Saras bil, för vi skulle hem och sova, men vi tog ju en liten extra runda hem så vi kom ju inte hem förrens vid halv fem eller nått:P
Sen på söndagen så va jag o sara på kalas, haha min syrra fyllde 7, så vi gav henne hennes paket, åt lite tårta, och sen åkte vi typ till micke, Anton va där med med sin hund, så vi gick en runda han o jag o sara och micke, sen åkte vi hem till anton och drack kaffe och åt äppelpaj,MUMS xD
Sen drog vi in till stan, för sara skulle hem, så vi åkte o släppte av käri... eh jag menar henne x)(A) Sen åkte jag och micke o anton, o hämtade basse o anton, så åkte vi till BK, sen körde dom hem mej, jag skulle ju jobba dagen efter, så jag va ju tvungen att lägga mej i hyffsad tid iaf:P
Japp detta va denna helgen, väldigt rolig måste jag säga:)
Hat så  bra alla läsare, pöss hey;)













___________________________________________________________


Helgens konstanterande: jag och sara skulle bli ett bra Rally par;P


___________________________________________________________


2 Kommentarer

Postat av: Käri... eh, Sara den 2010-06-21 @ 21:43:21
http://saramiriamlindsmyr.blogg.se/

HAHA xD Väg 153,88 var det ja, den som går förbi rävhålan, inte illa att vi hittade dit på första försöket. Som sagt Rally is our thing :)

Postat av: Oossccaar_:D den 2010-06-22 @ 21:00:39
http://oscarjosefsson.blogg.se/

Hahaha precis hörrö:P

Men om vi börja med rally, då får nog jag köra va?? Ni käri... eh jag menar kvinnor han ju inte sånt;) mohaha:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback